Reklamačný poriadok
Vrátenie tovaru
Môžem zakúpený tovar vrátiť?
Áno. La Maison ponúka možnosť vrátenia tovaru do 14 dní od dátumu doručenia. Vďaka tomu u nás nakupujete bez akéhokoľvek rizika. V prípade, že tovar nezodpovedá Vašim predstavám alebo nesedí do Vášho interiéru, môžete ho vrátiť v priebehu 14 dní od doručenia.
Aký je proces vrátenia produktu?
Všetko, čo potrebujete spraviť, je tovar dôkladne zabaliť, ideálne do rovnakého balenia, v akom Vám bol doručený, a zaslať ho späť k nám: obchod La Maison, Laurinská 3 811 01 Bratislava, Slovensko. O vrátení produktu nás, prosím, informujte na shop@lamaison.sk. Napíšte nám, z akého dôvodu produkt vraciate, aby sme v budúcnosti veci vedeli vylepšiť a nezabudnite pripísať číslo vašej objednávky. Prosím, berte na vedomie, že každý naspäť zaslaný produkt podlieha inšpekcii. Vaša reklamácia alebo výmena nebude uznaná v prípade, ak nebudú splnené všetky nasledujúce podmienky: Produkt musí byť v nepoužitom stave. Produkt nesmie byť poškodený, poškriabaný alebo používaný. Produkt musí byť vrátený vo svojom originálnom obale spolu s obalom a všetkými doplnkami, ktoré vám boli spolu s produktom doručené - samozrejme, obalovú krabicu s logom lamaison.sk nie je potrebné vrátiť. Produkt musí obsahovať všetky pôvodné visačky (ak sú) a nepoškodené pečate originality. Produkt musí byť dôkladne a bezpečne zabalený, ideálne v rovnakom balení, v akom bol doručený. La Maison neručí za poškodenia produktu spôsobené nedostatočnou ochranou počas spätnej prepravy.
POZNÁMKA: Poplatky za vrátenie produktu nesie zákazník.
POZNÁMKA: Nanešťastie, tovar objednaný alebo vyrobený „na objednávku“ nie je možné vrátiť.
POZNÁMKA: V žiadnom prípade neposielajte späť tovar na dobierku! Tieto zásielky nebudú prijaté a budú doručené späť odosielateľovi.
Ako dlho trvá vrátenie peňazí?
Akonáhle sa vrátený produkt na našom sklade skontroluje a spracuje, vaše peniazu vám budú vrátené, o čom vás budeme informovať prostredníctvom emailu. Ak nie je uvedené inak, vrátenie peňazí prebieha prostredníctvom bankového prevodu bez ohľadu na to, aký spôsob platby bol pri objednávke zvolený. Tento proces trvá maximálne 14 dní. Dĺžka prevodu následne závisí od typu vašej karty, účtu a podmienkach vašej banky. Vo väčšine prípadov však trvá prevod peňazí 2 - 5 pracovných dní.
Bol mi doručený nesprávny alebo poškodený produkt.
Veľmi nás mrzí, ak sa to niekedy stane. La Maison robí všetko pre to, aby sa podobným situáciám predišlo. Náš tím detailne kontroluje každý produkt pred jeho zaslaním zákazníkovi. Žiaľ, za poškodenia spôsobené počas prepravy nemôžeme ručiť. V prípade, že vám bol produkt doručený v poškodenom stave alebo ho reklamujete, zašlite fotografiu s popisom a číslom objednávky na shop@lamaison.sk. Náš tím vám obratom pošle ďalšie inštrukcie. Akonáhle vami reklamovaný produkt obdržíme, odošleme ho priamo výrobcovi a začneme reklamačný proces. Ohľadom výsledku vás budeme následne informovať.