Doprava a platba
Akým spôsobom môžem platiť za tovar?
Platiť môžete vopred alebo až pri dodaní tovaru.
a) Platba vopred
Platbu vopred uskutočníte po potvrdení objednávky a zaslaní emailu s informácami k platbe.
» bankovým prevodom alebo vkladom na účet (0€)
Úhradu uskutočníte prevodom z Vášho účtu na náš účet 2923832357/1100 vedený v Tatrabanke. Ako variabilný symbol zadajte číslo Vašej objednávky. Zakúpený tovar bude vyexpedovaný až po zaplatení kúpnej ceny, teda po pripísaní celkovej sumy tovaru vrátane príplatku za prepravu na účet predávajúceho. Ak nebude platba pripísaná na účet do 3 kalendárnych dní (ČR a EÚ do 4 dní) od potvrdenia objednávky, predávajúci má právo predmetnú objednávku stornovať. Platbu vopred uskutočňujte až po potvrdení objednávky a potvrdení dostupnosti tovaru. Prevádzkujeme aj kamenný obchod a môže sa stať, že Vami objednaný tovar nebude k dispozícii. Budete informovaný o termíne dodania. Klienti z Čiech a krajín EÚ uvádzajú pri prevode IBAN: SK57 1100 0000 0029 2383 2357 a SWIFT: TATRSKBX
» platobnou bránou GOPAY (0€)
b) Platba pri prevzatí tovaru
» na dobierku (1.00€)
Platbu uskutočníte v hotovosti pri prebraní tovaru pracovníkovi, ktorý zabezpečuje doručenie.
» osobný odber na predajni (0€)
Platbu uskutočníte v hotovosti pri prebraní tovaru na odbernom mieste: obchod La Maison, Laurinská 3, 811 01 Bratislava, v pracovných dňoch v čase od 11:00 do 18:00. Je možné platiť bezhotovostne platobnými kartami VISA a MasterCard.
Akým spôsobom tovar doručujete?
Doplnky a nábytok do 10kg vám doručíme nasledovne:
a) Kuriérom
» Slovensko 3,95 EUR (zadarmo pri objednávke nad 60€)
» Česká republika 10,00 EUR
Zásielka bude vyexpedovaná v pracovné dni do 2 dní od objednania a doručená do 7 dní od podania. O odoslaní tovaru budete informovaní prostredníctvom e-mailu a sms avizáciou. Pre doručenie je nutné vyplniť takú adresu, na ktorej budete k zastihnutiu v priebehu dňa medzi 8:00 – 18:00. V prípade, že týmto miestom bude Vaše zamestnanie, je nutné uviesť okrem Vášho mena a telefónu aj názov a adresu firmy. V cene je zahrnuté i poistenie balíka do 2500€.
Doplnky a nábytok nad 10kg vám doručíme nasledovne:
a) Kuriérom na základe individuálnej kalkulácie podľa aktuálneho cenníka Toptrans.
Cena sa odvíja od hmotnosti balíka. Objednaný tovar - doplnky a ľahký nábytok - si môžete prevziať osobne do 2 dní v obchode La Maison, Laurinská 3, Bratislava – každý pracovný deň v čase od 11:00 do 18:00 hod. Nábytok a veľké kusy je možné prevziať priamo z nášho skladu v Modre, Vajanského 70 po dohovore. Objednávky vybavujeme a odosielame každý pracovný deň. Objednaný tovar bude pripravený k odoslaniu najneskôr do 2dní od potvrdenia (akceptácie) objednávky, resp. od pripísania platby na účet predávajúceho.
Pri preberaní tovaru je potrebné skontrolovať neporušenosť obalu. V prípade zjavného poškodenia spíšte s pracovníkom Toptransu. Následne tovar písomne reklamujte. Nábytok a väčšie množstvo doplnkov zasielame prostredníctvom spoločnosti Toptrans, s ktorou máme vynikajúce skúsenosti. Na základe Vašej objednávky Vám bude zaslaná cenová ponuka na dopravu. Cena sa odvíja od hmotnosti a objemu zásielky a je individuálna v závislosti od vzdialenosti od Bratislavy. Po potvrdení zo strany kupujúceho sa dohodne termín doručenia. O odoslaní tovaru budete informovaní prostredníctvom e-mailu a sms avizáciou. Pre doručenie je nutné zadať takú adresu, na ktorej budete k zastihnutiu v priebehu dňa medzi 8:00 – 18:00. V prípade, že týmto miestom bude Vaše zamestnanie, je nutné uviesť okrem Vášho mena a telefónu aj názov a adresu firmy. V cene je zahrnuté aj poistenie do 2500€.
V akom prípade je doručenie zadarmo?
La Maison ponúka na všetky výrobky doručenie zadarmo - priamo k vaším dverám, podmienkou je objednať tovar nad 60€ s DPH a do 10kg. Toto poštovné je bezplatné na Slovensku. Na tovar nad 10kg vám radi zabezpečíme doručenie podľa aktuálneho cenníka Toptrans. V prípade akýchkoľvek otázok ohľadom spôsobu a ceny doručenia nás neváhajte kontaktovať na shop@lamaison.sk
Môžem svoju zásielku sledovať?
Po odoslaní vašej objednávky dopravcovi obdržíte potvrdzujúci email spolu s tracking kódom, pomocou ktorého môžete sledovať aktuálnu polohu vašej zásielky. Predtým si môžete stav vašej objednávky kedykoľvek skontrolovať po prihlásení sa do vášho účtu.